۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۶۳۸۵۶۴
امام جمعه ایلام:

انتصابی خواندن انتخابات، دروغ است| انتخابات به دست مردم رقم می‌خورد

انتصابی خواندن انتخابات، دروغ است| انتخابات به دست مردم رقم می‌خورد
امام جمعه ایلام با کذب خواندن برخی که انتخابات جمهوری اسلامی ایران را انتصاب می‌خوانند، گفت: انتخابات کاملا به دست خود مردم رقم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی تبار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: انسان با تقوا تلاش می‌کند زندگی کم هزینه‌ای داشته باشد، آنان همواره تلاش می‌کنند، در خوردن و آشامیدن اسراف نکنند.

وی افزود: تقوا بهترین توشه‌ای است که انسان می‌تواند همراه خود در سفر طولانی آخرت داشته باشد، بنابراین دهه فجر نعمت بزرگی است که خداوند به ملت ایران عطا کرد.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: هیچ مسلمانی در این دنیا نمی‌تواند تنفس در این دنیا را مدیون بنیانگذار انقلاب امام خمینی(ره) نباشد، زیرا امام راحل ملت را از ظلمت شاه و آمریکا بیرون کشیده و به عزت و آزادی رساند.

وی ادامه داد: از برکت انقلاب هم اکنون فریاد مرگ بر آمریکا در جهان طنین‌انداز شد، ما باید قدردان این نعمت باشیم و همواره راه امام راحل را ادامه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار بیان داشت: رهبر انقلاب در دیدار ۱۶ بهمن با اقشار مختلف مردم، شرکت در انتخابات را توصیه کرد، زیرا شرکت در انتخابات، تعیین سرنوشت خودمان به دست خودمان است.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: برخی در داخل کشور می‌گویند انتخابات، انتخاب نیست، بلکه انتصابات است و نمایندگانی که به مجلس می‌روند از قبل انتخاب شده‌اند، این مباحث کاملا کذب است و انتخاب این افراد دست مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: مردم ولایتمدار و شهیدپرور ایلام هم همواره در تمامی عرصه‌ها در کنار نظام ایستاده و در انتخابات پیش رو نیز با سربلندی از این عرصه بیرون خواهند آمد.

نماینده ولی فقیه در ایلام در ادامه بر لزوم شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و افرود: دشمن با تمام سرمایه‌گذاری این مباحث را رصد کرده و می‌خواهد بداند مردم به نظام پایبند هستند یا خیر؛ بنابراین مردم مانند گذشته با شرکت در راهپیمایی بار دیگر مشت محکمی بر دهن استکبار جهانی خواهند زد.

منبع: فارس
ارسال نظرات